søndag 18. april 2010

Småstrikk og hønsestrikk

Her kommer bildene av siste produksjon, lua Besserud av Pinneguri og "Darkside Cowl" av Sarah Fama, mønster finnes på Ravelry, - eller google navnet hennes.


Ellers så skjer det lite her. Jeg skulle vært på venninnetur til Oslo i helga, prisa våren med småsko, slikka sol, drukke hvitvin på uterestaurant, truffe minsteungen og utflytta venninner, men dette satte en rebelsk vulkan en stopper for. Som mange andre sitter vi "askefast".
Tida hjemme har vært brukt til å imitere vår, men i dag har snøen lava ned. Fredag var fin med Sushi og hvitvin på restaurant med venninner. Det har vært lite strikking; facebook, tv, lesing har vært koselig sysselsetting i tillegg til oversettingsarbeid for "gubben" og lesing av Knausgård "Min Kamp 1" og Elisabeth George "What came before he shot her" 

1 kommentar:

  1. Høres egentlig ut som ei herlig helg. Så fine ting du har strikket - jeg er jo inne på Ravelry, men har liksom ikke blitt fortrolig med den siden. Nå husker jeg ikke engang brukernavnet og passordet mitt. Må sette meg inn i det der en dag.

    Foreldrene mine og søster med familie skal egenlig reise til Gran Canaria på onsdag - vi er spente på om det blir tur... Litt kjedelig med stengte luftrom, men mot naturkreftene stiller vi svakt...

    Ha en fin søndagskveld:)

    SvarSlett

Pop by to say hello :-)