onsdag 3. desember 2008

Men hon strikkar....

Edited, with a picture of our new candle, bought in Copenhagen.

Ingen bilder, mye julegaver, men er ferdig med to sjal i Kitten Mohair og krølleskjerfet, Karius i restegarn av tynn alpakka. Bilda kommer seinere. Får ikke legge inn flere bilda på lap-toppen, den er full!
No sitter jeg ved kjøkkenbordet med rettebunken min, ved sida av meg er et kjempe-adventslys, håndstøpt fra København. Jeg brenner og brenner, men klarer ikke brenne dagens centimeter, begynner å nærme meg 3.desember :0)
Bildet kommer seinere!

2 kommentarer:

  1. Ti-hi! For et fint adventslys. Jeg vil også ha. Det får bli til neste år. For øvrig er det moro å merke seg at du skifter mellom dialekt og bokmål når du blogger. Og kjære mamma, jeg vil tørre å påstå at Northern most (altså det nordligste) virkelig staves northernmost.
    Nattasuss fra minstebanet AKA språknerden AKA rettskrivingsentusiasten

    SvarSlett
  2. Tja, trur kammen du har rett. Ska si du e seint oppe. Æ e blitt språklig forvirra, veksle mellom engelsk, bokmål og dialekt, kan ikkje love å bli mer konsekvent. Godnatta pjuskelusk :0)
    Ska sjekke skrivemåten i morra..

    SvarSlett

Pop by to say hello :-)