tirsdag 6. juli 2010

Vow

What a weather, nice and warm today. We even had dinner outside, on the veranda, in the afternoon. No pics though. Earlier today I was down town, having coffee twice, chatting with friends. This is summer. ... and suddenly I realized; it's my birthday soon, and I am still at home, so cakes, coffee, wine and friends are awaiting me. (I just have to make the cakes first).

Vi har hatt  fantastisk vær i dag, bytur med innlagt kafé til kafé vandring. Middag på verandaen (og et lite glass hvitvin), og så, plutselig skjønte jeg noe viktig; bursdag og hjemme, det blir kake, kaffe, vin og venner. No skal det bakes :)



 

2 kommentarer:

  1. nei hopp no i havet.. det e jo bikkja mi:) har sikkert 30 bilder av den i all slags vær.. går jo forbi der daglig vet du:))

    bursdag.. du?? da må æ gratulere med dagen :)
    å så go`vær da.. ikkje værst :))

    du får ha en flott kveld videre.. klem fra mæ her i sør

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått bursdag, formoder jeg!
    Takk for koselig kommentar.
    giveren av tomatplanter har helt rett, de trenger alt lyset de kan få! Helt opp i vinduskarmen, hvis du da ikke lager et plasttelt opp mot veggen ute, og lar den få stå der! Det gjorde jeg i mine yngre dager, satte opp noen trespiler og strekte plast rundt, spikret fast i veggen, lot et flak være løst, slik at jeg kunne vanne og hente ut modne tomater!
    Dette var i Alta, mens jeg bodde der... mimre mimre...
    Klem til deg!

    SvarSlett

Pop by to say hello :-)