søndag 17. oktober 2010

Miscelleneous

I was inspired from another blog to try and grow something from an avocado. Too late in the year I assume, but I will give it a go. Then there is one of five of my very small peppers, supposedly very hot, that remais to be proved though.
Jeg har prøvd tidligere, uten å lykkes, å plante avocadostein. Tidspunktet er sikkert galt, men jeg fikk plutselig både inspirasjon og motivasjon fra en medblogger, Torunn. Det skal bli morsomt å se hvordan det går.
For de som har lest bloggen min i sommer så er det kjent at jeg har fått tomat- og chiliplanter. Her er resultatet av det siste; fem bittesmå chili, alle er røde og klare til bruk. Fortsatt har planten blomster.

3 kommentarer:

  1. Det er spennende å plante frø av store frukter, eller små! Men i år plantet jeg chili, trodde jeg, Det var paprika!

    SvarSlett
  2. ..hihi..lykke til..gleder meg til å følge utviklingen!!

    SmilKKann

    SvarSlett
  3. det er begynt å komme små røde "perler" i såret på steinen. Skal ta bilde i dag, så får dere se

    SvarSlett

Pop by to say hello :-)