torsdag 6. januar 2011

Hacking

Dessverre ser det ut til at jeg har vært utsatt for hackere; noen har "brutt seg inn" på min googlekonto og sendt e-post til alle mine kontakter med bønn om hjelp etter at jeg skulle ha vært rana med pistol i England. Samme innlegg, gjentatt to ganger sto her i bloggen også. Det er jeg som har fjerna de. Jeg har i første omgang skifta passord til min googlekonto og håper det er tilstrekkelig. Større frustrasjon var retta mot det faktum at hele adresselista mi på g-mail var borte, den har jeg funnet igjen ved hjelp av en genial funksjon som het retrieve contacts el.noe l. De samme kontaktene er blitt borte fra telefonen min da de var knytta opp mot google. PUH!!

Viss dette gjentar seg, gir jeg opp og legger ned bloggen. Jeg har fortsatt facebook; det blir ikke det samme, men det er morsomt med kommentarer på det en uttrykker ;)
 

1 kommentar:

Pop by to say hello :-)