mandag 28. februar 2011

Mandarin etterlysning




 Jeg har tenkt å strikke mer av et gammelt garn; Mandarin Soft Cotton fra Sandnes, men det er selvfølgelig ikke til salgs lenger. Ved søk på Ravelry finner jeg at flere enn meg har tatt vare på gammelt garn, noe av det er til salgs, men det er fra USA, altså uaktuelt. Viss noen leser dette her til lands som også har garn til overs hadde jeg blitt glad.
Det er det ubleika garnet jeg er ute etter. Opprinnelig var garnet brukt til en megasvær herregenser som nå er rekka opp; ei damejakke er allerede ferdig, se tidligere innlegg her, to topper er nesten ferdige, men nå ser det ut til at jeg må velge bare den ene.
Her er jakka som allerede er strikka med garnet, den er mye brukt, følg linken til "gammelt" innlegg.

2 kommentarer:

  1. ..jeg har dessverre ikke noe sånt garn på lager..

    ..men - jeg har ei venninne som jeg skal be sjekke skuffer, skap og garnlager..tvi tvi!!

    Ha en morsom mandag - som snart er over..

    God natt - KKann

    SvarSlett
  2. Trivelig å titte innom nok en blog fra Tromsø:)

    SvarSlett

Pop by to say hello :-)