søndag 31. mai 2009

Aurora Borealis

Pics by Bjørn Jørgensen, I've "stolen" these from youtube.

4 kommentarer:

  1. Nordlyset...:) Men du, nå skal vi jo ha sommer... Vis fram midnattsola og så krysser vi fingrene for at været snart skal bli litt bedre!
    Stor klem, vennen!

    SvarSlett
  2. takk for helsing! klart eg e sogning..men no kjens det som eg e i ferd med å bli ein skikkele vannøyværing. kvar helg fer me utøve, og skuldrane kan senke seg littegranne :-) dette er ein fantastisk plass- og som nyinnflyttar må eg vel sei at det er lettare å bli kjende med naboar her enn på slettelva. livet blir endå betre no når regnet har gitt seg og da berre e ein"friske" vind igjen. eg ønske deg ein nydeleg dag vidare.

    SvarSlett
  3. Ja, det er fint nordlys, helt nydelig.

    SvarSlett
  4. Fantastisk!! Hvordan går det med tunikaen din??Min har liksom fått en liten pause og blitt erstattet med litt"små-plukk".Jeg lærer jo aldri,må alltid ha masse på pinnene..Men jeg er snart halvveis..Ha en strålende uke videre..Klem fra sørlandet

    SvarSlett

Pop by to say hello :-)