torsdag 5. februar 2009

Two more finished projects





Enkle pulsvarmere i skyggestrikk. Passer utmerka no som det e så kaldt. Dem blei tatt i bruk med en gang. Vottan blei veldig fine, og ja det e votta og ikkje sokka, dem blei godt mottatt av bursdags"barnet".
A pair of wrist warmers for me, very convenient because og the extreme cold outside. The PM was a birthday present. Actually they look like socs in this picture, but they are definitely mittens. My friend was awfully happy to have them.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hei Guro!
    Så koselig at du stikker innom til meg!
    Jada det er nok datteren som fotograferer.
    Hun bor på sånnt et nydelig sted, og går tur daglig. Så sender hun bildene til meg (frister meg..vil nok ha meg hjem en tur!) og så må jo jeg dele dem..synes de er så flotte!

    SvarSlett
  2. Hei, sååå spent nå:) Jeg har et strikkespørsmål. Litt vanskelig å forklare, men jeg prøver... Raglanfelling virket så enkelt og bra, MEN når ERMENE er så små som på en seksårs-størrelse blir det "trangt" å strikke rundt dem... Jeg mener når hele arbeidet skal på rundpinne.. Skjønner du?? Jeg måtte bruke en vanlig strømpe-pinne som hjelpe-pinne, men herregud, så tungvint!! Er det noen bedre/riktigere måte å gjøre det på?? Blir småtullete av mye ekstraarbeid...;)
    Du, kjære Guro'en min, du kan få være ekstra-bestemor til mine!!! Ja, bare sånn til du får dine egne:) Hi Hi, det ene paret med besteforeldre hos oss fungerer litt dårlig - uff, slemt sagt, men sånn er det nå engang...

    SvarSlett

Pop by to say hello :-)