søndag 17. januar 2010

AWARD



Jeg har fått ei utfordring, - en award fra Bistels brenneri, takk for den, men dette syns jeg er vanskelig. Framgangsmåten følger her:


1: Kopier awarden på bloggen din
2: Link til personen som gav deg awarden.
3: Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4: Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5: Link til deres blogger.6: Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden

7 interessante ting??;

1. jeg liker å lese

2. har oppdaga at med garn, strikketøy og data kan en oppholde seg hvorsomhelst, er ikke lenger avhengig av å bo i Tromsø, trodde aldri jeg skulle komme til å innrømme noe sånt!

3. Jeg er sosial, men ikke lenger avhengig av å ha folk rundt meg hele tida.

4. Jeg liker å reise, faktisk helst i to-spann (tosomhet).

5. Liker å være spontan i fritida mi, spesielt på reise.

6. Liker å prøve ny mat, møte nye folk og kulturer.

7. Liker ikke å bli utfordra på fart og spenning, hater konkuranser

Vet ikke hvem som skal få den videre, håper 7 personer som leser bloggen min, kan ta den med seg. Denne er morsommere å lese for andre enn å skrive sjøl :o)

1 kommentar:

  1. Heisann!! Enig med deg Guro det er morsommere å lese andres enn å skrive om selv. Artig å lese om deg, blir ligsom bedre kjent. Flott inlegg.
    Ha en god dag.
    Klem Lisbeth :-))

    SvarSlett

Pop by to say hello :-)