tirsdag 12. januar 2010

For Amanda


Hovedprosjektet mitt i januar er strikka jakke til niesa mi i Danmark; ryggen og nesten hele høyre forstykke e ferdig. D e jammen artig å strikke med tjukt garn og tjukke pinna.
Pinnenr 5
Garn "Karisma" fra Drops, mønsteret e også henta derfra.
My main project in January is a knitted cardigan or jacket for mye niece; back and right front finished. So fun to knit with bulky yarn and thick needles, the yarn is "Karisma" from Drops, the pattern is a free one from Drops as well.

5 kommentarer:

  1. Jeg har strikket den samme, vel nesten den samme - modellen jeg valgte har ikke krage. Men vær obs på at de er veldig store i størrelsene.

    Håper du får en flott uke.

    SvarSlett
  2. Åh, så lekker jakke. Jeg har nettopp strikket to par votter i Karisma og likte garnet veldig godt - det var ukjent for meg - men kommer nok til å bruke det igjen.
    Ellers bra med deg Guro? Håper det og at mildværet snur snart - er så svart og trist ute nå:)
    Stor klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hei!! Så flink du er. Hun blir nok glad for en så lekker jakke. Ha en fin uke.
    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  4. Hei igjen!! Jeg har en utfordring til deg, se på min blogg. Håper det er greit.
    Ha en riktig god helg.
    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  5. Hei og takk for kommentar. Koselig at du vil være med på utlodningen og at du linker :)
    Den jakken er lekker!

    SvarSlett

Pop by to say hello :-)